lördag 5 januari 2013

Johanna K Karlsson

Eftersom att det antagligen är många läsare som inte känner mig tänkte jag göra en liten lista som sammanfattar det ni behöver veta om mig som person.

  • Jag har samma namn som bloggen. 
  • Blir hela 20 år gammal om 20 dagar. 
  • Är sedan ett halvår tillbaka Sundsvalls-bo. 
  • Bor tillsammans med J. 
  • Studerar Grafisk design och kommunikation. 
  • Tycker om att omge mig med vackra ting. 
  • Är rejält klantig. Spenderar mycket tid på sjukhus. 
  • Mitt stora intresse är smyckes-design. Se här!
  • Till höger ser ni en bild på undertecknad. 

Några funderingar på det? 

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara tipsa om min nya tävling, var gärna med! :D
    http://adaras.se/2013/january/vinn-en-glammig-vaska-fran-sofia-moore.html#comment

    SvaraRadera